Uslovi korišćenja

  1. Uvod

1.1. Ovim uslovima korišćenja regulišu se međusobni odnosi između Vas (u daljem tekstu “Korisnik”) i Udruženja AMIK, sa registrovanim sedištem na adresi Rabina Alkalaja 1, Beograd, Srbija, matični broj 28036116, PIB: 106957099, koje je privredno društvo registrovano pred Agencijom za privredne registre od 25.12.2010 . godine u svemu u skladu sa propisima Republike Srbije (u daljem tekstu: „AMIK “).

1.2. Ovi Uslovi korišćenja (u daljem tekstu: „Uslovi“) regulišu oblike i načine korišćenja interaktivne usluge koju pruža AMIK, a koja se naziva zaštićenim imenom Art a la Cart.

1.3. Interaktivna usluga Art a la Cart pruža se preko internet stranice www.artalacart.rs i mobilne aplikacije Art a la Cart koja je dostupna putem Apple store-a, Google play prodavnice i HUAWEI AppGallery-je koja je u isključivoj svojini AMIK-a (u daljem tekstu „Interaktivna usluga“).

1.4. Interaktivna usluga je složena i sastoji se od upravljanja sadržajem, sprovođenja finansijskih transakcija, organizacije i posredovanja pri posredovanju u promociji I upošljavanju umetnika a koji je u isključivom vlasništvu AMIK, Srbija (u daljem tekstu: „AMIK“), kao i od pružanja usluga putem interneta.

1.5. Korišćenje interaktivne usluge od strane Korisnika podrazumeva da je Korisnik u potpunosti upoznat sa Uslovima i da je saglasan sa njima, kao i sa Politikom privatnosti.

1.6. Svako dalje korišćenje navedene Interaktivne usluge, nakon upoznavanja sa Uslovima i Politikom privatnosti, podrazumeva da je Korisnik saglasan sa tim uslovima i njihovim pravilima i da pristaje na korišćenje Interaktivne usluge u skladu sa njima.

1.7. U smislu Uslova, Korisnik je svaka osoba koja na bilo koji način, kako neposredno, tako i posredno, koristi ili je koristila usluge ove internet stranice i/ili Art a la Cart usluge.

1.8. Korišćenjem Interaktivne usluge od strane Korisnika, smatra se da je Korisnik saglasan da sva komunikacija i interakcija koja se odvija putem Interaktivne usluge mora biti u skladu sa ovim Uslovima.

1.9. Registracijom – otvaranjem korisničkog naloga putem Interaktivne usluge smatra se da je Korisnik ove Uslove i Politiku Privatnosti u celosti pročitao i prihvatio.

 

  1. Autorska prava AMIK-a

2.1. Svi materijali koji su dostupni putem Interaktivne usluge su zaštićeni zakonom i predstavljaju vlasništvo AMIK-a, te se mogu koristiti u skladu sa odobrenjem nosioca autorskih prava i nosioca prava na žig ili model, kao i u skladu sa drugim potrebnim odobrenjima.

2.2. Zabranjena je bilo kakva distribucija, kopiranje, prenos, povezivanje, objavljivanje ili na bilo koji način menjanje Interaktivne usluge bez pismenog odobrenja AMIK-a.

2.3. Svako kršenje zabrane iz člana 2.2 tj. povreda prava na žig, model ili nekog drugog autorskog prava ili prava industrijske svojina, će voditi pokretanju sudskih i drugih postupaka, uključujući tu, ali se ne ograničavajući na, postupke naknadu štete, kao i postupke krivičnog gonjenja.

2.4. Korisnik ne sme menjati, objavljivati, prenositi, učestvovati u prenosu ili prodaji ili na bilo koji drugi način iskorišćavati bilo koji sadržaj koji je dostupan putem Interaktivne usluge, u celosti ili Delimično. Takođe nije dozvoljeno kopiranje, redistribucija, ponovni prenos, izdavanje ili  komercijalno iskorišćavanje preuzetog materijala.

 

  1. Izmene Uslova i Politike privatnosti

 3.1. AMIK zadržava pravo da u svakom trenutku, uz prethodno obaveštenje, ukine ili izmeni bilo koji od ovde navedenih Uslova i Politike privatnosti.

3.2. U slučaju da dođe do promene Uslova ili Politike privatnosti, a Korisnik nastavi da koristi Interaktivnu uslugu, smatra se da je prihvatio Uslove i Politiku privatnosti.

3.3. Svaka eventualna izmena Uslova ili Politike privatnosti važi za treća lica, koja nisu Korisnici, odmah po objavi putem Interaktivne usluge.

3.4. Svako korišćenje Interaktivne usluge od strane Korisnika nakon poslednje promene Uslova ili Politike privatnosti smatra se kao prihvatanje tih promena.

 

  1. Pravila korišćenja i sadržaj Interaktivne usluge

4.1. Obaveza i dužnost Korisnika je da koristi Interaktivnu uslugu isključivo u skladu sa pozitivnim propisima i dobrim običajima propisima Republike Srbije.

4.2. Osnovna namena Interaktivne usluge je korišćenje Art a la Cart usluge, razmena iskustava sa AMIK-om u vezi korišćenja usluge, kao i razmena iskustava sa drugim korisnicima, a na način koji to omogućava Interaktivna usluga.

4.3. Korisnik nema pravo da putem Interaktivne usluge objavljuje, prenosi ili čini dostupnim, na bilo koji način, nikakve materijale čijim sadržajem se zloupotrebljuju ili krše prava drugih, na primer, sadržaj koji je uvredljiv, klevetnički, koji narušava ili ugrožava ugled ili privatnost nekog lica, itd., kao ni materijale nezakonitog sadržaja i forme.

4.4. AMIK zadržava pravo da samostalno oceni da li je došlo do nesavesnog postupanja ili povrede obaveza predviđenih Uslovima ili Politikom privatnosti od strane Korisnika.

4.5. AMIK obavezuje korisnika Interaktivne usluge, da za vreme korišćenja Interaktivne usluge, poveže u okviru Interaktivne usluge, najviše jedan uređaj, pomoću kog će koristiti aplikaciju.

4.6. Korisnik se obavezuje da će savesno koristiti povezani uređaj u okviru Interaktivne usluge, te da ga neće činiti dostupnim ili omogućavati pristup uređaju ili Interaktivnoj usluzi bilo kom drugom licu, u svrhe izbegavanja pretplate na Interaktivnu uslugu, tj. samo korisnik naloga sa kojim je uređaj povezan može koristi Interaktivnu uslugu.

4.7. U slučaju da Korisnik želi da promeni svoj povezani uređaj (npr. u slučaju krađe, gubitka ili oštećenja uređaja), Korisnik to može učiniti najviše do dva puta mesečno.

4.8. Ukoliko Korisnik u toku jednog meseca promeni više od dva povezana uređaja, novom uređaju, kao i svim prethodnim uređajima, će biti onemogućen pristup Interaktivnoj usluzi.

4.9. U slučaju nesavesnog postupanja Korisnika uključujući ali ne ograničavajući se na radnje kojima Korisnik:

  • zloupotrebljava Interaktivne usluge;
  • ometa ili onemogućava druge Korisnike da koriste Interaktivne usluge;
  • daje netačne informacije o ličnim podacima;
  • koriste tuđe lične podatke;
  • bavi se nezakonitim, nesavesnim i protivpravnim radnjama koristeći Interaktivne usluge;
  • krši pravila poslovanja i ometa rad i pružanje usluga;
  • pokuša da onemogući, modifikuje ili na bilo koji drugi način ometa rad internet stranice ili aplikacije putem kojih se pruža Interaktivna usluga, AMIK zadržava pravo da izrekne opomenu, privremeno ili trajno prestane sa pružanjem usluga putem Art a la Cart aplikacije – suspenduje nalog, te da kao naknadu štete za nesavesno korišćenje aplikacije Art a la Cart i usluga Art a la Cart, ukine pretplatu korisniku, bez prava na povraćaj uplaćenih sredstava, kao vid naknade štete koju je Korisnik svojim nesavesnim postupanjem pričinio Art a la Cart-u. U navedenom slučaju Art a la Cart sadržava pravo da onemogući otvaranje novog naloga Korisniku.

4.10. Art a la Cart  putem Interaktivne usluge, omogućava pristup oglasima za posao, zanimljivim sadržajima i informacijama i nudi neposrednu komunikaciju umetnika i umetničkih profesija sa poslodavcima.

4.10.1. Sve usluge koje su dostupne putem Interaktivne usluge, Art a la Cart je dužan da pruži u skladu sa ovim Uslovima i Politikom privatnosti, koji važe na dan kada Korisnik prihvata ponudu.

4.10.2. Smatra se da je korisnik prihvatio ponudu, kada je putem Interaktivne usluge odabrao polje „Slažem se sa Uslovima korišćenja i Politikom privatnosti“.

4.10.3. Za korišćenje Interaktivne usluge, Korisnik je isključivo odgovoran, za nabavku, održavanje hardvera i softvera koji koristi, a ukoliko ne koristi svoju opremu i softver za odabir hardvera ili softvera preko koga pristupa Interaktivnoj usluzi. Korisnik je odgovoran i za opremu koja je potrebna za pristup i korišćenje Interaktivne usluge i samostalno snosi i sve troškove vezane za korišćenje i održavanje pristupnog hardvera i softvera.

4.10.4. Cene Art a la Cart usluga predstavljene su putem Interaktivne usluge, Udruženje AMIK nije u sistemu PDV-a.

4.10.5. Art a la Cart usluge ponuđene su putem Interaktivne usluge kao paketi usluga prilagođeni različitim Korisnicima, i uslovi pojedinačnog paketa ne mogu se menjati, već se prihvatanjem usluge prihvata paket u celini.

4.11. Otvaranja korisničkog naloga

4.11.1. Uslov za korišćenje nekog od paketa Interaktivne usluge je otvaranje korisničkog naloga putem Interaktivne usluge.

4.11.2. Otvaranje korisničkog naloga vrši se popunjavanjem postojeće forme za otvaranje naloga, tako što se u formu unose podaci o Korisniku, odnosno za korporativne korisnike popunjavanjem posebne forme i potpisivanjem ugovora sa kompanijom.

4.11.3. Prilikom otvaranja naloga Korisnici su u obavezi da pruže tačne podatke- lične informacije. Lične informacije su informacije koje tačno određuju pojedinog korisnika. Radi pružanja Interaktivne usluge, od Korisnika se zahteva da u odgovarajuću internet formu unese svoje lične informacije potrebne za korišćenje određene opcije. Lične informacije kao što su ime i prezime, email adresa neophodne su prilikom korišćenja Interaktivne usluge i drugih usluga.

4.11.4. Ukoliko se plaćanje Interaktivne usluge vrši putem Interaktivne usluge od Korisnika se zahteva da Art a la Cart informiše o broju platne kartice preko koje se plaćanje vrši, datum njenog važenja, kod za njenu autorizaciju i, zavisno od kartice druge informacije potrebne za njeno korišćenje.

4.11.5. U slučaju da Korisnik ne želi ili ne može da unese informacije koje se za otvaranje naloga ili pružanje određene Interaktivne usluge smatraju obaveznim, Korisnik neće moći da otvori korisnički nalog ili mu neće biti dozvoljeno korišćenje te Interaktivne usluge.

4.11.6. Otvaranjem korisničkog naloga iz člana 4.11.1 Korisnik potvrđuje da je saglasan sa Uslovima u celosti te da je iste pročitao, razumeo i prihvatio, kao i Politiku privatnosti.

4.11.7. U slučaju da Korisnik želi da se njegovi podaci neophodni za korišćenje obrišu, Art a la Cart više neće biti u mogućnosti da pruža Interaktivnu uslugu korisniku i nalog korisnika biće ugašen.

4.11.8. Art a la Cart nije dužan da pojedinačno proverava tačnost podataka – ličnih informacija. Ukoliko u toku pružanja Interaktivne usluge Art a la Cart sazna da pruženi podaci nisu tačni, ovlašćen je da ukine pretplatu za Interaktivnu uslugu, da obriše korisnički nalog sa netačnim podacima,

4.12.Otkazivanje pretplate i gašenje naloga

4.12.1. U slučaju otkazivanja pretplate, korisnik nema pravo na povraćaj sredstava dok i dalje zadržava pravo na preostalo vreme korišćenje platforme u okvirima perioda isteka.

4.12.2. U slučaju gašenja naloga usled zahteva Korisnika za brisanja podataka neophodnih za korišćenje interaktivne usluge ili bilo kog drugog kršenja obaveza Korisnika, Korisnik više neće biti u mogućnosti da koristi Interaktivnu uslugu, kao ni preostali broj dana na koje se Korisnik pretplatio.

4.12.3. Korisnik je saglasan da pravo na reklamaciju neiskorišćenih dana ima samo u skladu sa odeljkom Uslova „Reklamacije i povraćaj novca“, te se odriče prava na povraćaj uplaćenih sredstava u srazmeri za neiskorišćene dane usled nemogućnosti korišćenja Interaktivne usluge koja je posledica gašenja korisnikovog naloga usled Korisnikovog Zahteva za brisanje podataka ili bilo kog drugog kršenja obaveza.

4.13.Izmena Interaktivne usluge

4.13.1. Art a la Cart zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni ili ukine bilo koji deo pružanja Art a la Cart usluge i to bilo da se izmena odnosi na sadržinu usluge ili na samu Interaktivnu uslugu.

4.13.2. Izmene iz člana 4.13.1 uključuju, bez ograničenja, vreme dostupnosti, sadržaj, kao i opremu potrebnu za pristup ili korišćenje Interaktivne usluge.

4.13.3. AMIK zadržava pravo da izmeni cenu, količinu i vrstu usluga koje nudi u paketima Interaktivne usluge, kao i vrste samih paketa usluga a u zavisnosti od vrsta usluge i promena na tržištu.

 

4.14. Odustanak od ugovora

4.14.1. Klijent ima zakonsko pravo da odustane od korišćenja Interaktivnih usluga u roku od 14 dana od dana kreiranja naloga, bez obrazloženja i dodatnih troškova ukoliko u navedenom roku nije koristio usluge platforme. Klijent ostvaruje pravo na odustanak od ugovora ukoliko u roku od 14 dana na nedvosmislen način dostavi izjavu o odustanku od korišćenja Interaktivnih usluga na email adresu info@artalacart.rs.

4.14.2. U slučaju odustanka od korišćenja usluga povraćaj novčanih sredstava Klijentu će se izvršiti refundacijom sredstava na karticu Klijenta najkasnije u roku od 14 dana od prijema obaveštenja o odustanku od ugovora.

4.15.Reklamacije i povraćaj novca

4.15.1. AMIK vodi evidenciju primljenih reklamacija koje čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacije Korisnika. Prilikom obrade podataka o ličnosti potrošača, AMIK postupa u skladu sa propisima kojima se uređuje zaštita podataka o ličnosti.

4.15.2. AMIK će Korisniku izdati potvrdu elektronskim putem o prijemu reklamacije.

4.15.3. Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u elektronskom obliku i sadrži ime i prezime Korisnika i datum prijema reklamacije, podatke o paketu, kratkom opisu nesaobraznost i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru Korisniku, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.

4.15.4. AMIK je dužan da u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, elektronskim putem odgovori Korisniku na izjavljenu reklamaciju. Odgovor AMIK-a na reklamaciju Korisnika mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog u kom roku će i kako rešiti reklamaciju ukoliko je prihvata. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana, od datuma odgovora korisnika.

4.15.5. AMIK je dužan da postupi u skladu sa odlukom i predlogom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost Korisnika. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada Korisnik primi odgovor AMIK-a iz tačke 4.15.4 ovog člana i počinje da teče iznova kada AMIK primi izjašnjenje Korisnika. Korisnik je dužan da se izjasni na odgovor AMIK-a u roku od tri dana od dana prijema odgovora AMIK-a. Ukoliko se Korisnik u propisanom roku ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca iz stava 4.15.4.

4.15.6. Ukoliko AMIK iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Korisnika u propisanom roku, AMIK je dužan da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti Korisnika i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

4.15.7. Ukoliko AMIK odbije reklamaciju, dužan je da Korisnika obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Pravo na povraćaj novca ima onaj Korisnik kome je AMIK odlučio da ne želi ili ne može da omogući Interaktivnu uslugu u skladu sa načinom koji je opisan putem Interaktivne usluge.

4.15.8. Korisnik zahtev za reklamaciju može podnetu na adresu elektronske pošte: info@artalacart.rs.

4.15.9. U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, AMIK je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

4.16. Pauziranje korišćenja Interaktivne usluge

4.16.1. Korisnici pojedinci koji sami plaćaju Interaktivne usluge sa višemesečnim članstvom Interaktivne usluge stiču pravo da jednom po aktiviranom paketu bez posebnog obrazloženja pauziraju korišćenje Interaktivne usluge.

4.16.2. Po isteku izabranog perioda pauze, vreme korišćenja Interaktivne usluge će se automatski nastaviti, a korisniku pojedincu preostaje pravo korišćenje preostalih dana i neiskorišćenih kredita.

4.16.3. Pravo pauziranja korišćenja Interaktivne usluge ostvaruje se slanjem zahteva korisničkoj podršci.

4.17. Plaćanje

4.17.1 Platna kartica ili tekući račun korišćen prilikom registracije korisnika, će biti zadužen za iznos pretplate na koji se korisnik odlučio u obračunskom periodu.

4.17.2 Korisnik se obavezuje da se pre isteka navedenog roka izjasni da li želi da nastavi sa korišćenjem Interaktivne usluge.

4.17.3 Korisnik se obavezuje da koristi onlajn plaćanje prilikom izmirenja iznosa pretplate.

4.17.4 Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama utrenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

4.18.Bezbednost plaćanja

4.18.1. Prilikom plaćanja platnom karticom Korisnik unosi podatke iz člana 4.11.3. kao obavezne i ovi podaci se smatraju poverljivim i posebno zaštićenim.

4.18.2. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

 

  1. Politika privatnosti

5.1.Pitanja u vezi sa zaštitom podataka o ličnosti Korisnika izložena su u Politici privatnosti, koja je dostupna na: Politika Privatnosti.

 

  1. Komunikacija

6.1.Korisnik je saglasan da su sve interaktivne opcije, a posebno komunikacija putem privatnih poruka, četa, bloga, foruma ili na drugi sličan način slanja poruka ili međusobnog komuniciranja, javnog karaktera i nemaju status poverljivih informacija, pa stoga AMIK može nadzirati navedeni sadržaj komunikacije korisnika bez njihovog znanja i posebnog odobrenja.

6.2.Nakon otvaranja naloga putem Interaktivne usluge, i registracije, Korisnik će od AMIK-a dobijati imejl poruke, i to Administrativne imejl poruke i Promotivne imejl poruke.

6.3.Administrativne imejl poruke odnose se na korisničku aktivnost Interaktivnih usluga i uključuju poruke u vezi sa korisničkim nalogom, zahteve, upite i poruke u vezi sa kupovinom ili plaćanjem Interaktivne usluge ili pretplate. Ukoliko korisnik ne želi da prima ovaj vid poruka, Korisnik neće biti u mogućnosti da koristi Interaktivnu uslugu

6.4.Promotivne imejl poruke služe za oglašavanje Interaktivne usluge iz AMIK-ove ponude, i takve poruke šalju se Korisnicima koji su odabrali opciju primanja Promotivnih imejl poruka. U slučaju da Korisnik ne želi da prima ovakve poruke, u bilo kom trenutku nakon registrovanja može da otkaže njihovo primanje klikom na dugme unsubscribe koje se nalazi u svakoj pojedinačnoj email poruci.

 

  1. Maloletni korisnici

7.1. Samostalno korišćenje Interaktivne usluge licima mlađim od 15 godina je zabranjeno i ona mogu koristiti stranicu samo uz kontrolu roditelja ili staratelja.

7.2. Lica mlađa od 15 godina mogu ograničeno koristiti Interaktivnu uslugu tako što korišćenje pojedinih usluga roditelji ili staratelji mogu ustupiti svojoj deci, s tim da prilikom upotrebe Interaktivne usluge, roditelj ili staratelj mora biti prisutan, i tog dana je može koristiti samo jedno lice.

  1. Ograničenje odgovornosti AMIK-a

8.1.Korisnik razume i saglasan je da Interaktivnu uslugu, njene sadržinu, koristi isključivo na svoju ličnu odgovornost.

8.2.Ograničenje odgovornosti AMIK-a zbog tehničkih nedostataka

8.2.1. Korisnik je upoznat i saglasan sa činjenicom da pri korišćenju internet mreže ponekad može doći do tehničkih problema pri funkcionisanju iste, i do prekida Interaktivne usluge. Takvi i slični događaji su van mogućnosti kontrole od strane AMIK-a, pa iz tog razloga AMIK ne može biti odgovoran za bilo kakav gubitak podataka ili neki drugi događaj do kog može doći za vreme pružanja Interaktivne usluge.

8.2.2. Korisnik je saglasan sa tim da pristup Interaktivnoj usluzi ponekad može biti u prekidu, privremeno nedostupan ili isključen iz razloga, kako redovnog održavanja Interaktivne usluge, tako i iz drugih razloga za koje nije odgovoran AMIK i za koji prekid AMIK ne može snositi posledice.

8.2.3. AMIK ni u kom slučaju nije odgovoran za bilo kakvu štetu koja može nastati kao posledica korišćenja, ili zbog nemogućnosti korišćenja Interaktivne usluge delimično ili u celosti. Korisnik izričito izjavljuje da neće smatrati odgovornimAMIK, njegove ogranke, odgovorna lica u društvu, zaposlene i agente za naknadu eventualne štete i troškova, uključujući i troškove pravnog zastupanja, a koji bi mogli da nastanu korišćenjem Interaktivne usluge od strane Korisnika.

8.2.4.AMIK, kao ni bilo koje treće lice povezano sa njim, ne garantuju ni na koji način da upotreba Interaktivne usluge neće biti prekinuta, niti da će biti bez poteškoća u radu. AMIK nije, niti može biti, odgovoran za posledice koje mogu nastati upotrebom ove Interaktivne usluge, kao ni za tačnost, pouzdanost ili sadržaj bilo koje informacije, usluge ili robe date putem Interaktivne usluge.

8.2.5. AMIK isključuje svaku odgovornost za bilo kakva oštećenja opreme, hardvera i softvera Korisnika koja eventualno mogu nastati kao posledica korišćenja Interaktivne usluge.

8.2.6. Ova izjava o odgovornosti odnosi se na sve eventualno nastale štete ili moguće povrede uzrokovane bilo kakvom greškom, brisanjem, prekidom, računarskim virusom, kvarom, kašnjenjem u radu ili prenosu, prekidom u komunikacijskoj liniji, krađom, raskidom ugovora, uništenjem ili neovlašćenim pristupom, promenama ili zloupotrebom zapisa, neprikladnim ponašanjem, nemarom, ili bilo kakvom drugom radnjom.

8.2.7. Zbog prirode internet mreže AMIK ne može garantovati potpunu zaštitu bilo koje informacije prenete putem Interaktivne usluge pa stoga nije i ne može biti odgovoran za bilo kakve eventualne štetne radnje trećih lica koja takve poverljive informacije neovlašćeno primaju i koriste ili neovlašćeno otuđe.

8.2.8. Informacije koje Korisnik objavi na javnim delovima Interaktivne usluge mogu, takođe, biti dostupne drugim Korisnicima i trećim licima i kao takve mogu se bez znanja Korisnika pojaviti na drugim internet stranicama ili web pretraživačima, i AMIK ni u tom slučaju nije i ne može biti odgovoran za bilo kakvu eventualnu štetu koja nastane za Korisnika.

8.3.Ograničenja odgovornosti AMIK-a u slučaju postavljana sadržaja od strane Korisnika ili trećih lica

8.3.1. Korisnik je saglasan da AMIK nije odgovoran za neprikladno ili protivzakonito ponašanje drugih Korisnika ili trećih lica i da je rizik od eventualnih šteta u potpunosti na Korisniku.

8.3.2. AMIK ne garantuje za tačnost, potpunost ili korisnost bilo kog sadržaja na dostupnog putem Interaktivne usluge postavljenog od strane Korisnika, trećih lica ili neovlašćenih korisnika.

8.3.3. AMIK nije i ne može biti odgovoran za bilo kakav eventualni gubitak ili štetu nastalu za Korisnika iz razloga što se korisnik oslonio na informacije dobijene putem Interaktivne usluge.

8.3.4. AMIK se izričito ograđuje, u svakom smislu, od sadržaja materijala na internet stranicama trećih strana, na koje bi se moglo pristupiti putem Interaktivne usluge. U slučaju da Korisnik pristupi internet stranicama trećih strana, isti to čini isključivo i samo na vlastitu odgovornost, što podrazumeva svako isključenje odgovornosti AMIK-a.

8.3.5. AMIK se ograđuje od eventualnog korišćenja ličnih informacija Korisnika, od strane drugih lica, kojima se te informacije moraju proslediti, u bilo koje druge svrhe koja se razlikuje od one zbog koje su informacije prosleđene, stoga nije i ne može biti odgovoran za eventualnu štetu po ovom osnovu nastalu za Korisnika.

8.4.Ograničenja odgovornosti AMIK-a za Interaktivne usluge.

8.4.1. AMIK nije vlasnik, niti u svom vlasništvu ima proizvode/usluge koje nudi putem svoje Interaktivne usluge, pa stoga ne može ni da bude odgovoran za potencijalne pravne i materijalne nedostatke proizvoda/usluga, ili za bilo kakve druge probleme i nedostatke koji mogu nastati prilikom korišćenja usluga koji se nude. Za sve eventualne nedostatke u vezi sa isporukom ili manjkavosti proizvoda/usluga koje pruža bilo koji Partner AMIK-a, može biti odgovoran isključivo taj Partner.

  1. Ništavost Uslova, Uslova prodaje i Izjave o privatnosti

9.1.U slučaju da je neka od odredaba ovih Uslova ili Politike privatnosti ništava, takva ništavost neće uticati na valjanost bilo koje druge odredbe ovih Uslova ili Politike privatnosti, te će preostali delovi ovih Uslova i Politike privatnosti ostati na snazi, a ništava odredba će se zameniti važećom odredbom koja po smislu i pravnoj volji najviše odgovara odredbi koja je ništava.

9.2.Ukoliko bilo koja strana ne iskoristi svoja prava iz ovih Uslova ili Politike privatnosti, to se neće smatrati odricanjem ili gubitkom tih prava, kao ni bilo kojih drugih ovde navedenih prava.

 

  1. Rešavanje sporova

10.1. Sve sporove koji mogu da nastanu u vezi sa ili iz ovih Uslova ili Politike privatnosti ili u vezi sa ili zbog korišćenja Interaktivne usluge, između AMIK-a i Korisnika, AMIK i Korisnik pokušaće da reše mirnim putem.

10.2.Ukoliko AMIK i Korisnik ne uspeju da reše spor mirnim putem, za vođenje spora biće nadležan Prvi osnovni sud u Beogradu, ukoliko je Korisnik fizičko lice, odnosno Privredni sud u Beogradu, ukoliko je Korisnik pravno lice.

 

  1. Stupanje na snagu

11.1.Ovi Uslovi korišćenja stupaju na snagu danom donošenja, i obaveštavanja Korisnika putem Interaktivne usluge ili putem imejla, a kojim danom prestaju da važe Uslovi korišćenja od dana 01.01.2023. godine, ili na drugi datum određen imejlom ili Interaktivnom uslugom.